Friday 8 May 2015

小女语录(十七)

1. 小女从学校的舞会回来现场后对我说,“妈妈,我真的进入青春期了。”

“哦,为什么要这样说呢?”

“因为我觉得我开始喜欢男孩子了。以前我觉得男孩子都很脏、很臭,很粗鲁。但是我现在觉得有些男孩子都很可爱啊。我就喜欢我们班上的好几个男孩子。”

“是吗?!”

“妈妈,你听了应该很高兴吧! ”

“为什么呢?”

“因为这说明我不是同性恋呀!”

2. 在和女儿一起读她中文学校的课文,刚好在课后的阅读材料里发现了一篇我上小学时候的课文,叫“一粒种子”。 我好激动呀!就读了起来。这时候我女儿摇了摇头、叹了口气说,“在你的妈妈回忆童年的时候,不要打搅她,不然她会发脾气的。”

1 comment:

Blog27999 said...

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

Plus, getting it running is as easy as 1--2--3!

This is how it all works...

STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

So, do you want to start making money???

Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE